Om Klubben

• Sæby Flyveklub er en meget aktiv klub.
  • Klubben er medlem af AOPA DMU (Dansk Motorflyver Union) og Dansk UL Flyver Union (DULFU).
  • Klubben råder over klublokale og hangar på pladsen,
  • Bestyrelsen består af 5 medlemmer:  Der afholdes ordinær generalforsamling én gang om året, sidste torsdag i januar måned.
  • Der er tilknyttet 4 fly, som ejes af medlemmerne i klubben. Det er typer som bl.a. C-172,  PA-28 , TB-9,  UL-fly

Klubaften

Hver søndag formiddag i vinterhalvåret er der klubmøde i vores lokaler hvor vi mødes og snakker om alt muligt over en kop kaffe. Nogle gange er der nogen, der tager en flyvetur, måske et besøg hos naboklubben i Sindal, som vi har et nært samarbejde med, bl.a. i forbindelse med nogle af vores aktiviteter. Dette kan være fælles arrangementer også.

Der bliver løbende lavet arrangementer der blive sået op i klubben kalender.

Certifikat

Skulle du have interesse i erhvervelse af certifikat til motorfly (PPL(A), LAPL eller UL), kan dette lade sig gøre ved henvendelse til Nicklas.

Har ovennævnte fanget din interesse:

Er du meget velkommen til at møde op en klub aften i klubben eller eventuelt kontakte bestyrelsen. Du er også velkommen til at lede videre på vores hjemmeside.

Bemærk, Det er ikke en betingelse, at du ønsker at få certifikat til fly eller er i besiddelse af et sådant for at blive medlem af klubben! Blot du har interessen for fly og flyvning.

Et medlemskab af klubben koster i dag kr. 500,00 om året..

Fly interesseret ??

Kontakt os for en snak